perjantai 13. maaliskuuta 2015

Minun talveni puhelinkuvina

//Mähän olin sen uudenvuoden siellä Etelä afrikassa, niin tuo biisi soi sitten silloin tasan keskiyöllä kun vuosi vaihtui//tää kuva koska oreot on❤️.❤️//etelä afrikan ostoksia//Selfie lentokoneessa
//Minä autossa kun ajettiin 600km, ja olin siellä takaluukussa yksin ja netti loppu ja kuumuus niin otin sitten hulvattomia sefieitä:)//minä ja mun kaveri laskettelemassa:)//Snapchattiin postattu tilapäivitys kun oltiin ekaa kertaa 3vuoteen liikuntatunnilla pulkkailemassa//minä ja mun kaveri Jenna
//luminen tie. Taiteellista eikö vain:)//kavereiden väsäämä lumiheppa//laskettelupivitys Snapchattiin//Krisun snäpistä varastettu kuva kun oltiin kahvilla:)

//muffini//meidän tekemä brownie//sama brownie uunissa// vahingossa sama muffinsikuva uudestaan:'D
//mun ja mun kaverin yökyläeväät//keilailua//kuvistyö joka oli alussa lumihiutaleita, mutta sitten yhtäkkiä tuli tuollaisia örkkejä:)//ihana kangas mistä mun kaveri teki yökkärishortsit

Noniin, tänään tällästä. Kommentoi sun talven kohokohtia. Me julkaistaan tänä viikonloppuna toisessa blogissa ratsastuspostauksia joten käy ihmeessä katosmassa:) (krisumaria.blogspot.fi) jaa kommentoi ja liity lukijaksi:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti