sunnuntai 8. helmikuuta 2015

Etelä-Afrikka part.2

Moi. Tänään jatkan taas tätä selostusta meidän matkasta. ekaan osaan pääset tästä.

Seuraavana päivänä ajettiin Game Park- nimiseen paikkaan. Siellä sitten syötiin ensiksi, ja lähdettiin safarille. Oltiin n. 2 tuntia safariautossa, ja katsottiin villieläimiä. Sitä edellisenä päivänä oli satanut rankasti, ja sinä päivänä oli kuuma, joten eläimet oli puskien juurilla, koska ne etsi varjoa, ja aitaukset oli todella mutaisia.














































Nämä simpukat oli tosi yleisiä.


Seuraavana päivänä käveltiin rantaa toiseen suuntaan, ja tarkoituksena nähdä Salt River. Matkalla piti kiivetä ns. kallioilla, ja mulla kun on sellainen järkyttävä korkeanpaikan kammo, niin asiaa ei helpottanut aallot jotk pauhasi siinä alla. Lions Headilläkin mulla tärisi paikat, ja tää oli vähän liikaa. Siinä matkalla oli sellanen ranta, jossa oli mahtavasti kiviä, simpukoita ja muuta tällästä hienoa, joten niitä tuli kerättyä paljon. Sitten kun muut jatkoi matkaa, mä lähdin takaisin mökille, ja kävin matkalla uimassa.











Sitten seuraavana pivänä mä tulin kipeäksi, mutta muut lähti illalla kävelemään rannalle, ja arvatkaapas, siellä oli yli sata VILLI DELFFIINIÄ! Niistä ei oo kauheen hyviä kuvia, koska mun kamerassa on tuo pieni/lyhyt objektiivi, ja isä kuvasi mun kameralla, joskaan se ei ollu sille niin tuttu, niin ei osannu säätää niitä asetuksia ja oli hämärä, mutta oli kuulemma aika hienoa, kun delffinit hyppi auringon laskussa.












Sitten me lähdettiinkin takaisin Kapkauounkiin, ja pysähdyttiin matkalla siinä samassa kaupassa, ja sieltä tuli paljon kuvia. Seuraavat päivät olikin shoppailua, ja Käytiin myös laskemassa sellaisessa "liukumäessä".






























Sinä päivänä kun lähdettin takaisin, mentiin aamulla yhdeksäksi paikalliselle ratsastustallille, ja mä pääsin sitten laukkailemaan Atlantin rantaan valkoisella ratsulla :D Siellä ei saanu olla turvallisuussyistä kameraa:( Sitten lähdettiin kotiinpäin, ja käytiin hakemassa kissat hoidosta.

Kommentoi mitä pidit:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti